Reality 真實主唱:Richard Sanderson 理查山德森Met you by surprise I didn't realize that my life would change forever Saw you standing there I didn't know I cared There was something special in the air Dreams are my reality 室內裝潢The only kind of real fantasy Illusions are a common thing I try to live in dreams It seems as if it's meant to be Dreams are my reality A different kind of reality I dream of loving in the night And loving seems alright 商務中心Although it's only fantasy If you do exist, honey don't resist Show me a new way of loving Tell me that it's true Show me what to do I feel something special about you Dreams are my reality The only kind of reality 褐藻醣膠May be my foolishness has past And may be now at last I'll see how a real thing can be Dreams are my reality A wonderous world where I like to be I dream of holding you all night And holding you seems right Perhaps that's 裝潢my reality Met you by surprise I didn't realize that my life would change forever Tell me that it's true Feelings that I am you I feel something special about you Dreams are my reality A wonderous world where I like to be 開幕活動Illusions are a common thing I try to live in dreams Although it's only fantasy Dreams are my reality I like to dream of you close to me I dream of loving in the night And loving you seems right Perhaps that's my reality 房屋買賣(中譯)       無意中遇見你我並未發覺人生將從此改變看見你佇立我不知道自己在乎空中有種特別的氣氛夢境是我的真實唯一真實的幻想幻象已經是稀鬆平常我試著活在夢裡彷彿註定就該如此夢境是我的真實完全不同的真實我夢見在夜晚中相愛而愛是如褐藻醣膠此自然雖然那只是幻想如果你真的存在,親愛的別抗拒為我展現愛的新方式告訴我那是真的告訴我該怎麼辦我對你有特別的感覺夢境就是我的真實唯一的真實或許我不再愚蠢也許現在我將目睹真實是怎麼一回事夢境就是我的真實一個我想去的奇幻世界我夢見整夜土地買賣擁抱著你擁抱你似乎很自然或許那就是我的真實無意中遇見你我並未發覺人生將從此改變告訴我那是真的感覺我就是你我對你有種特別的感覺夢境就是我的真實一個我嚮往的奇幻世界幻象是稀鬆平常的事我試著活在夢境裡雖然它只是幻夢夢境就是我的真實我喜歡開幕活動夢見你靠近我我夢見夜晚中相愛相愛這麼自然或許這就是我的真實歌詞來源:安德森網站(西洋歌曲英漢對照)http://www.tacocity.com.tw/abs1984/lyrics.htm@這是我很喜歡的西洋老歌 每次聽都會有許多的感觸 還有想像的畫面 永聽不膩!把這一聽再聽的好歌新成屋與你(妳)分享~^^
arrow
arrow
    全站熱搜

    nd51ndjrbn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()